JAARVERSLAG 2019

Een wereldwijde economische en gezondheidscrisis bestond in 2019 nog niet. Maar ook het afgelopen jaar stond voor de pensioensector in het teken van beweging en veel nieuwe vragen. Met de uitwerking van het gesloten pensioenakkoord én de start van onze nieuwe onderzoeksagenda plus werkprogramma. In het Jaarverslag 2019 blikken Raad van Toezicht en Netspar–directie beide terug op het afgelopen jaar:

Wouter Bos, voorzitter Raad van Toezicht: “Toegankelijke kennisdeling en de zichtbaarheid van onderzoek zijn vergroot

Casper van Ewijk, algemeen directeur: “Juist nu is onderzoek van groot belang

Lees ook:

Interview met een van onze partners, Pensioenfonds PGB: “Samen optrekken en kennisdelen van groot belang voor doorontwikkeling pensioenstelsel

In de infographic lichten we een aantal momenten, publicaties en conferenties uit waar we trots op zijn. Uiteraard is dit maar een greep van wat Netspar afgelopen jaar voor elkaar kreeg. Verschillende elementen van de infographic zijn aanklikbaar, wanneer u geïnteresseerd bent in meer informatie.

Kerncijfers 2019

Het Jaarverslag 2019 bevat tevens een financieel verslag.

Voorgaande jaarverslagen kunt u vinden in ons archief.

B20160708_tilburg university
B20200214_BlackRock_BLK_eng_black_rgb_small