Pensioen in transitie – Netspar Jaarverslag 2017 online

In ons jaarverslag leest u wat Netspar afgelopen jaar allemaal voor elkaar kreeg en waar onze aandacht naartoe ging. Pensioen bij verkiezingen en kabinetsformatie, nabestaandenpensioen, kosten van afschaffing doorsneesystematiek en de flexibilisering van de AOW bijvoorbeeld. Het financieel jaarverslag wordt gepubliceerd zodra de jaarcijfers van Tilburg University zijn vrijgegeven voor publicatie.

Leestips

Het volledige jaarverslag leest u hier. Enkele leestips lichten we graag uit:

Netspar gaf me een stevige inhoudelijke basis én een stageplaats waarin ik ervaring kon opdoen”, interview met student Dragos Tomescu voor Netspar Magazine voorjaar 2017.

Netspar, Network for Studies on Pensions, Aging and Retirement, is een denktank en kennisnetwerk. Netspar is gewijd aan het bevorderen van een beter begrip van de economische en sociale gevolgen van pensioenen, vergrijzing en ‘de oude dag’ in Nederland en Europa.

Missie en strategie           •           Netwerk           •           Organisatie           •          Magazine
Netspar Brief            •            Werkprogramma 2015-2019           •           Onderzoeksagenda

B20160708_dnb
svb