Jaarverslag 2016: Onderzoek inspireert tot nieuwe oplossingen

Dankzij de inzet van velen hebben we ook in 2016 een positieve bijdrage kunnen leveren aan een goed geïnformeerd pensioendebat en zo bijgedragen aan de voortdurende verbetering van de mogelijkheden voor financiering van de ‘oude dag’ in Nederland. Dat blijkt uit de feiten en cijfers. Maar het blijkt ook met name uit de elf testimonials die in het jaarverslag zijn opgenomen. Hierin vertellen onze partners hoe zij de toegevoegde waarde van Netspar ervaren.

Lees hier ons Jaarverslag 2016

Netspar, Network for Studies on Pensions, Aging and Retirement, is een denktank en kennisnetwerk. Netspar is gewijd aan het bevorderen van een beter begrip van de economische en sociale gevolgen van pensioenen, vergrijzing en ‘de oude dag’ in Nederland en Europa.

Missie en strategie           •           Netwerk           •           Organisatie           •          Magazine
Netspar Brief            •            Werkprogramma 2015-2019           •           Onderzoeksagenda

B20160708_ministeries
B20160708_aegon